بانک اطلاعات دارویی

سفارش قرص yaz

قرص ضد بارداری یکی از موثرترین روش ها برای جلوگیری از بارداری می باشد، یکی انواع قرص ضد بارداری موجود در بازار شامل قرص ضدبارداری Yaz می باشد. این قرص ضد بارداری ترکیبی از دو نوع هورمون پروژسترون و استروژن است. این دارو به طور گسترده ای برای کنترل آکنه استفاده می شود.

 

برای سفارش قرص yaz با شماره تماس های تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.

 

قرص ضد بارداری چیست؟

قرص ضدبارداری می تواند از ایجاد بارداری پیشگیری کند. استفاده و سفارش قرص های ضد بارداری یکی از موثرترین و رایج ترین روش ها برای جلوگیری از بارداری می باشد. نرخ عدم موفقیت استفاده از قرص ضد بارداری در صورت استفاده صحیح از آن کمتر از یک درصد می باشد. در مورد خانم هایی که دوز قرص های ضدبارداری خود را فراموش می کنند نرخ عدم موفقیت به 8 درصد نیز می رسد. قرص yaz، دارو ضد بارداری خوراکی ترکیبی، این قرص به صورت خوراکی برای جلوگیری از بارداری بانوان طراحی شده است. این قرص حاوی دو هورمون مهم است: پروژسترون و استروژن.

سفارش قرص yaz

از آنجا که سفارش قرص yaz برای خیلی از افراد حیاتی است و طبیعتا کیفیت و اطمینان از دارو در اولویت قرار دارد ما به شما سفارش دارو از مجموعه پزشکی داروباکس را پیشنهاد می دهیم زیرا به علت اهمیت نحوه مصرف و داشتن اطلاعات کامل درباره دارو حتما باید با پزشک و متخصص پیش از مصرف مشورت کرده و به همین علت ما راهی را برای شما ایجاد کردیم که با خیال راحت خرید قرص یاز خود را از طریق راه های تماس و سفارش دارو از طریق اپلیکیشن انجام بدین و در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه داروباکس مشورت کرده و خرید قرص یاز خود را بی دردسر انجام بدهید.

 

برای اطلاعات بیشتر از خرید و سفارش قرص yaz اینجا کلیک کنید.

منع برای مصرف قرص yaz

  • خطر بالای لخته شدن خون به سبب مشکلات قلبی یا اختلال خونی ارثی.
  • بیماری قلبی عروقی (بیماری عروق کرونر، سابقه حمله قلبی یا سکته مغزی).
  • سردردهای میگرنی همراه با هاله نورانی (آئورا)، بی‌حسی، ضعف یا تغییر دید.
  • بیماری شدید کبدی، سرطان کبد یا تومورهای خوش‌خیم کبد.
  • سابقه بیماری زردی ناشی از بارداری یا قرص‌های ضد بارداری.
  • سابقه سرطان مرتبط با هورمون یا سرطان سینه ، سرطان رحم ، سرطان دهانه رحم یا سرطان واژن.
  • بستری شدن در بیمارستان بعد از جراحی.

 

قرص های ضد بارداری و جلوگیری از ریزش مو

یکی از بیشترین اثرات داروهای هورمونی مربوط به رابطه میان مصرف قرص ضد بارداری و ریزش مو است.برخی از قرص های ضد بارداری می توانند، روند نازک شدن مو را کند یا متوقف کنند، در این شرایط می توان گفت که میان مصرف قرص ضد بارداری و ریزش مو ارتباطی وجود ندارد. سایر قرص های ضد بارداری می توانند سطح آندروژن (هورمون های مردانه) را افزایش دهند. این قرص ها ممکن است باعث تشدید شرایط در افرادی شوند که با مشکل نازک شدن پوست مواجه هستند.

برای اطلاعات بیشتر برای دارو مرتبط با تقویت مو مثل (هیرتامین) اینجا کلیک کنید.

عوارض جانبی قرص yaz

  • عوارض شایع:  حساسیت پستان‌ها،حالت تهوع و استفراغ، سردرد، تغییرات خلق و خو، احساس خستگی یا تحریک‌پذیری، افزایش وزن، تغییرات دوره قاعدگی یا کاهش فشار جنسی
  • عوارض جدی: لخته شدن خون، فشار خون بالا، بیماری کیسه صفرا، افزایش سطح پتاسیم (ممکن است باعث آریتمی قلب شود) و تومورهای کبدی

سفارس قرص yaz

فراموش کردن قرص یاز

درصورتی که مصرف یک نوبت را فراموش کردید هروقت یادتان آمد آن را مصرف کنید. اگر تا روز بعد و زمان مصرف دوز بعدی یادتان نیامد دو قرص را همزمان در یک وعده مصرف کنید و تا 7 روز از روش های دیگر جلوگیری از بارداری استفاده کنید. اگر هفته های اولی که بسته قرص را شروع کردید، دو وعده مصرف قرص را فراموش کردید هر وقت یادتان آمد دو قرص را در همان روز و روز بعد استفاد کنید. بعد از آن طبق روال عادی دارو را مصرف کنید. در هفته 3-4  بسته جدید را شروع کنید و تا 7 روز از راه های دیگر به عنوان جایگزین استفاده کنید.

این قرص در اغلب دارو خانه ها موجود می باشد و می تونید آن را تهیه کنید اما به علت اهمیت نحوه مصرف و داشتن اطلاعات کامل درباره دارو حتما باید با پزشک و متخصص پیش از مصرف مشورت کرده و به همین علت ما راهی را برای شما ایجاد کردیم که با خیال راحت خرید قرص یاز خود را از طریق راه های تماس و سفارش دارو از طریق اپلیکیشن انجام بدین و در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه داروباکس مشورت کرده و خرید قرص یاز خود را بی دردسر انجام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Facebook X linkedin WhatsApp WhatsApp Telegram
سایدبار